niedziela, 6 października 2013

Krzyż

Kolejny wyrób we wrzosowym kolorze , tym razem krzyż , do jego wykonania wykorzystałam koralikową żmijkę i szklane kryształki , żeby nie zanudzać przejdę do zdjęć




Może to brzydko :) ale chciałam się pochwalić piękną zakładką jaką dostałam od Gosi  http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com/
 Nie wiem czy to jest widoczne na zdjęciu , oczy kota są wykonane z rozciętego stalowego koralika i wykończone emalią , w realu wygląda naprawdę pięknie..
Na koniec moje małe deszczowe wrzosowisko :)



Serdecznie pozdrawiam życząc udanego słonecznego tygodnia :).. 


 

5 komentarzy:

  1. Wcale nie zanudzasz ;p biżuteria jest naprawdę przepiękna, tylko uważam, że fajniejsze byłyby zdjęcia na kontrastowym tle, najlepiej białym bo na różowym trochę się to wszystko rozmywa i trzeba się lepiej przyjrzeć ;)
    zazdroszczę zakładki - jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Bardzo odpowiednie kolory na tą porę roku.
    Ja nie potrafię oplatać kamieni, może się kiedyś za to zabiorę, na razie niestety nie mam czasu, mam zbyt dużo prac pozaczynanych.
    Kotek uroczy- chyba go widziałam u Gosi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny krzyż.. może nie jest w moim stylu.. ale widać że chyba długo nad nim siedziałaś. a zakładka podbiła moje serducho! cudeńko normalnie!!!
    a co do pomyłki u mnie.. to widzisz.. nie tylko u mnie zdarzyło się takie coś;p hehe:) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu krzyż w kolorach wrzosu,piękny i dopracowany.
    Cierpliwa z ciebie kobieta,ja nie mam cierpliwości do nawlekania koralików i oplatania kamieni.Tobie to chyba przychodzi z łatwością.
    Pina praca!
    cieszę się że zakładka podoba się i znalazła miejsce w książce,ciekawy tytuł,mogłaby ją przeczytać?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń