poniedziałek, 10 lutego 2014

Krzyż

Dobry wieczór :) dzisiaj trochę pomęczę pisaniną :) 
Na początku chciałam pokazać ostatnio wykonany krzyż mam do nich słabość , wykonałam go z tradycyjnie używanych przeze mnie materiałów ...


 Pochwalę się pięknymi bransoletkami jakie dostałam od Gosi , tu można podziwiać jej inne prace   http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com/


Na koniec żeby nie zanudzać bransoletka na szynach jak je nazywam, pierwsza jaką wykonałam z tej serii :)
Serdecznie pozdrawiam zerkających :)..

5 komentarzy:

  1. Krzyż jest piękny:) Wspaniale się prezentuje i ma piękny kolor. Naszyjnik, który zrobiłaś dla Gosi też jest piękny, więc wymiana bardzo udana:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu krzyż w mojej tonacji,misterna robota.
    Wygląda wspaniale.
    Bransoletka na szynach szeroka zachwyca.
    Dziękuję że wspomniałaś o mnie,ale moja pierwsza bransoletka na szynach jest delikatnie mówiąc krzywa,co wyraźnie widać,ale z czasem się poprawię :)))
    Buziaczki Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu może minimalnie , na nadgarstku to nie rzuca się w oczy...Buziaki :)..

      Usuń
  3. O kurcze krzyżyk jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń