czwartek, 10 kwietnia 2014

Kolia

Pierwszy mój wyrób który wykonałam w sutaszu i nie wiem czy nie ostatni :) Początki nie były zachęcające , zastanawiałam się nawet nad rozbiórką tej pracy :) zaczęłam od przewiercenia monety w kliku miejscach co ułatwiło mi doszycie sznurka , kolia w całości nie jest podszyta od spodu , po paru godzinach nabrałam chęci :) by doprowadzić moją dłubaninę do końca :) a o to i efekty :)




 Poniżej klipsy ze szklanych kryształków pierwsze z w całości wykonałam sama , do drugich elementy pozyskałam ze starej biżuterii . 


 Pozdrawiam najmilej :)

8 komentarzy:

  1. Teraz jeszcze lepiej widzę , ile tam elementów wchodzi i z jaką starannością wykonane...bardzo piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz wielkie dzięki :) Miłego wieczoru Lidziu ..

      Usuń
  2. Niesamowite - pierwsza próba i od razu taka olbrzymia praca! i do tego naprawdę ładna i bardzo ciekawa :-) gratulacje! szyj dalej, widać, że masz talent!
    A te pierwsze klipsy też świetne - bardzo fajnie skomponowane i ze ślicznych koraliczków :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki za tak miłe słowa , przerosła mnie ta praca :) ale jakoś dobrnęłam do końca :) Cieplutko pozdrawiam ..

      Usuń
  3. Gosiu zachwycająca praca,wykonana niezwykle starannie,tak masz talent,więc nie porzucaj sutaszu i pokazuj nam swoje kolejne projekty,bo kolia jest niezwykła.
    Klipsy bardo ładne i delikatne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonia z serca dziękuję :) to chyba jednak nie moja bajka :) Dużo słonka na weekend :) buziaki ..

      Usuń
  4. Gosiu, przecudne dzieła! Dziękuję bardzo za odwiedziny i życzenia:) Tobie również przesyłam moc ciepłych życzeń, spokojnych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie. Wesołego Alleluja. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kolia jest przepiekna.. pewnie sporo pracy w nia wlozylas! cudo!
    p.s. szukam kogos do mojej nowej pracy (rysunku) jesli masz ochote to zapraszam na moja stronke: : http://pokociemu-katharina182.blogspot.de/2014/04/konkurs-poszukiwanie-modela-do.html
    przepraszam ze nie na temat... mam nadzieje ze nie jestes zla.

    OdpowiedzUsuń