wtorek, 29 lipca 2014

Naszyjnik


Ostatnio zaniedbałam moje robótki, lato sprzyja plenerom wabiąc piękną pogodą , częściej oddaje się pasji foto. W wolnej chwili udało mi się poczynić sutaszowy naszyjnik , połączyłam w nim dwie techniki sutaszu sznurkowego z koralikowym. Tradycyjnie użyłam szklanych paciorków, naturalnych kamieni i kryształkowego łańcucha, kamieniem przewodnim został agat. Naszyjnik nie jest podszywany ani podklejany od spodu .


 Serdecznie pozdrawiam życząc miłych estetycznych wrażeń :)

8 komentarzy:

  1. Piękne łączenie technik :) Wisior jest bardzo dostojny i bogaty :)
    No i przecudne zdjęcia - pokazują całe jego bogactwo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Głęboki ukłon za wspaniały projekt i wykonanie. Przepiękne to jest !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Lidio ...Ciepłego wieczoru ..

      Usuń
  3. Gosiu jak zwykle zachwycasz,połączenie dwóch technik wspaniale się uzupełnia.
    Naszyjnik jest elegancki i pięknie wykonany,bardzo ciekawy kolorystycznie.
    Gosiu miłego dzionka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ☺ miłego weekendu 😊 Basiu 😊..

      Usuń