czwartek, 15 stycznia 2015

Tabakiera

Kolejna z Przemkowych tabakier wykonana na zamówienie , powstały już dwie podobne , bardzo elegancka sama chętnie bym z takiej korzystała ale nie zażywam tabaki :) Wykonana z czerwonej soczystej skóry zdobiona orłem ...Seria nowych tabakier składa się z podwójnego korka , jeden z nich ma bardzo duży otwór ułatwiający napełnianie tabakierki tabaką .






Niebawem pochwalę się ostatnio wykonanym naszyjnikiem z którego jestem bardzo zadowolona i pięknym aniołem jaki sprawiła mi Gosia :) Serdecznie pozdrawiam życząc miłych estetycznych wrażeń :)..

14 komentarzy:

  1. Jest śliczna dla używających tabaki, nawet za ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu autora :) Miłego wieczoru :)..

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że tabakiera może być tak piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu autora, bardzo mi miło.. �

      Usuń
  3. Na drugim ze zdjęć dokładnie widać z ilu drobnych części składa się tabakiera. Oryginalnej nigdy nie spotkałam , ale i tak jestem przekonana , że jest dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Piękne cacko - gratulacje dla Autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pokazać jak wygląda otwór, jest na tyle duży , że bez problemu można nasypać tabaki, każdy element jest wykonany ręcznie oczywiście prócz stalowych dodatków tabakierka ma wysokość około 9 cm ...Dziękuję Lidziu ciepło pozdrawiam :)..

      Usuń
  4. Przemko ma dar do tworzenia takich pięknych tabakier,pozdrawiam cieplutko Ciebie Gosiu i Przemka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Gosiu :) czasem mi coś wyjdzie :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. bardzo gustowna tabakiera, dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu autora ...Miłego wieczoru Iva :)..

      Usuń
  6. Witam. Jestem zainteresowana zakupem. Czy mogę poprosić o kontakt do autora?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, mam pytanie czy jest możliwość zakupu takiej tabakiery ?

    OdpowiedzUsuń